open
Logo
Choose your language
Nederlands
Nederlands

Meer informatie over uw toestemming bij J&J

Waarom kan de opt-in die ik heb gegeven voor mijn e-mailadres niet worden verwerkt?

Als het door u opgegeven e-mailadres al eens eerder is opgegeven, kunnen wij uw verzoek niet in behandeling nemen. Als u zich wilt inschrijven voor onze communicatie, inclusief die van promotionele aard, met een e-mailadres (of mobiel telefoonnummer) dat al door iemand anders is opgegeven (bijvoorbeeld als u zich wilt inschrijven met een e-mailadres dat u deelt met uw collega's, en een van uw collega's dat specifieke e-mailadres al heeft opgegeven), kunnen wij uw gegevens niet verwerken in ons CRM-systeem. Dat komt omdat elke geïdentificeerde account in ons CRM-systeem gekoppeld is aan één uniek e-mailadres of telefoonnummer. Wij doen dit om uw gegevens te beschermen.

Waarom is mijn opt-in verzoek afgewezen?

Als we de door u verstrekte informatie niet kunnen koppelen aan een account in ons CRM-systeem, wijzen we uw verzoek af. Wij doen dit omdat wij denken dat u niet in aanmerking komt om onze promotionele communicatie te ontvangen, omdat u misschien geen professionele zorgverlener bent.

Waarom hebben jullie extra informatie nodig om mijn opt-in aanvraag te verwerken?

Als wij u niet automatisch kunnen koppelen aan de gegevens die wij in ons CRM-systeem hebben, moet uw verzoek handmatig worden verwerkt. Daarom kan het zijn dat een van onze collega's contact met u opneemt om meer informatie te vragen, en om uw aanvraag handmatig in ons CRM-systeem te koppelen. Dit gebeurt alleen als de door u verstrekte informatie niet volstaat om uw verzoek automatisch of handmatig te valideren.

Voor vragen over uw toestemming kunt u terecht bij de klantenservice van Janssen.

CP-390475 - May 2023